Producatori
Newsletter
Introdu numele si adresa ta de e-mail pentru a primi cele mai noi oferte ale EmagFarmaciaVerde Numele tau Adresa de e-mail

Humus reteta

Humus reteta



Humus reteta 100 % naturala  la comanda  Humus 200 gr sau Humus 1000 gr
Beneficiile humusului pentru sanatate
Consumat frecvent ajuta la :



protejarea colonului si reducerea riscului de cancer de colon
regleaza glicemia si colesterolul din sange
intareste sistemul imunitar
protejeaza sistemul cardiac si stimuleaza memoria
adjuvant in toate formele de tratament cancer

Recomandare: preparati acasa toate cele 3 ingrediente principale ( pasta de naut + pasta de susan + pasta de usturoi) deoarece numai asa veti optine un preparat 100% natural.
Pe piata se gasesc gata preparate cele 3 paste sau humus la conserva (ce contine naut si susan fara usturoi) dar datorita aditivilor de conservare scad proprietatile .
Incepeti cu prepararea pastei de naut (apasa pe link) care dureaza cam 20 de ore
dupa care preparati pasta de susan (apasa pe link)
si in continuare preparati pasta de usturoi (apasa pe link)
In final amestecati cele 3 paste naut 60%, susan 20%, usturoi 20% cu 1-2 linguri de zeama de lamaie si adaugati deasupra platoului cu humus o pelicula de ulei de masline extravirgin (apasa pe link) si presarati deasupra turmeric condimentul minune inamic al celulei canceroase.(apasa pe link)
Cosumul zilnic a 100 gr. humus preparat natural cu cele 6 componente de mai sus va mentine sanatos si plin de viata.(unul din preparatele zilnice de forta  ale celor care se lupta cu boli dificile precum cancer si leucemie)

Ingredientele folosite la prepararea humusului sunt cele care dau acestui preparat numeroase beneficii importante pentru sanatate. Principalele alimente folosite in procesul de gatire a humusului sunt nautul (leguma foarte bogata in proteine si cultivata in Orientul Mijlociu de mii de ani), sosul tahini (o pasta moale de

susan, cu o aroma foarte intensa), zeama de lamaie, usturoi proaspat, ardei iute si ulei de masline.

Toate aceste ingrediente sunt pisate foarte bine, asezonate cu diverse condimente si amestecate temeinic, pana ce formeaza o pasta omogena tartinabila.

Humus-ul este o sursa foarte bogata de acizi grasi esentiali omega-3, cu rol protector pentru sistemul cardiac si stimulenti excelenti ai intelectului. In plus, acest preparat culinar oriental furnizeaza cantitati importante de fier, vitamina B6, mangan, cupru, acid folic si aminoacizi (triptofan, fenilalanina si tirosina, substante care imbunatatesc calitatea somnului si amelioreaza starea de spirit).

Mai mult decat atat, humus-ul contine nutrienti care contribuie la un stil de viata sanatos, putand fi consumat si sub forma de gustare satioasa. Substantele nutritive importante din humus provin din :
Naut
Nautul nu contine colesterol sau grasimi saturate, fiind o sursa puternica de proteine, importanta in special intr-o dieta vegetariana. Nautul are si un efect preventiv in cazul acumularii de colesterol in vasele de sange. In plus, regleaza nivelul glicemiei in sange.
Tahini
Sosul de susan este bogat in grasimi si calorii. Beneficiile sale vin din tipul grasimilor continute, majoritatea nesaturate, care au un efect pozitiv asupra organismului. Asemenea nautului, pasta de susan este bogata in proteine si o sursa foarte buna de calciu.
.......................................................................
  Ulei de masline extravirgin.
Un alt ingredient foarte sanatos al humusului, uleiul de masline furnizeaza doar grasimi sanatoase, majoritatea mononesaturate si foarte putine saturate. Prin urmare, alimentul este util in reglarea colesterolului si protectia inimii impotriva diverselor afectiuni.

Usturoi si zeama de lamaie.
Cele doua alimente sunt bogate in antioxidanti, care inhiba actiunea oxidativa a radicalilor liberi asupra celulelor organismului. Atat usturoiul, cat si sucul de lamaie, intaresc sistemul imunitar si ajuta corpul sa lupte eficient impotriva bacteriilor si a virusurilor.

De asemenea, naut-ul constituie si o sursa semnificativa de fibre, care faciliteaza digestia si normalizeaza reglarea nivelului de lipide in sange. O serie de studii de specialitate indica faptul ca cele mai multe beneficii de pe urma consumului de naut se obtin prin ingerarea unor cantitati mici, la perioade scurte de timp.

Un experiment a demonstrat ca o saptamana de consum zilnic de naut a condus, in cazul participantilor, la un mai bun nivel glicemic si la o secretie a insulinei mai eficienta.
Un sfert de cana pe zi de naut consumata a fost suficienta pentru obtinerea acestor rezultate pozitive.
Nutrientii prezenti intr-o cana de naut sunt molibden (164% din doza zilnica recomandata), mangan (86% din doza zilnica recomandata), acid folic (71% din doza zilnica recomandata), fibre (50% din doza zilnica recomandata), triptofan (44% din doza zilnica recomandata), proteine (29% din doza zilnica recomandata), cupru (29% din doza zilnica recomandata), fosfor (28% din doza zilnica recomandata) si fier (26% din doza zilnica recomandata).

Aproximativ 65%-70% din fibrele care se regasesc in naut sunt solubile, deci pot fi metabolizate de bacteriile de la nivelul colonului astfel incat sa produca un numar mare de acizi grasi esentiali, printre care acidul acetic, propionic si butiric. Acesti acizi alimenteaza celulele care formeaza peretele digestiv.
De aceea, consumul regulat de naut reduce riscul dezvoltarii disfunctionalitatilor colonului, prin care se numara si cancerul de colon.